lørdag den 30. januar 2010

En udfordring

Jeg laver nogen gange noget jeg aldrig i min vildeste fantasi kunne forstille mig at lave -
min dejlige mand var på loftet den anden dag og fandt en gammel vugge -
den er egentlig fra en af vores venners familie - da de ville smide den ud synes vi det var synd -
og vores datter ventede sit første barn så den kunne hun sagtens bruge - hun brugte den også til det andet barn - som nu er 6 år gammel - siden har den som før nævnt stået på loftet.
Jeg har jo den lidenskab at samle dukker så min mand spurgte om jeg ikke ville ha´den ned så kunne jeg jo bruge den til dukkerne - himlen til vuggen manglede også selve stativet til himlen manglede også - så manden og jeg gik i gang med at genskabe himlen - jeg havde ikke lige noget stof der var stort nok - men havde et gammel køkken gardin liggende - det brugte jeg så.
her er resultatet af vores anstrengelser .....

 


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar