tirsdag den 16. februar 2010

Lille æske

Jeg har lavet denne lille æske - som kan bruges til kort og stå til pynt bagefter -


















Jeg har her prøvet efter bedste evne at sætte en skabelon sammen - på hvordan man laver æsken - for god ordens skyld vil jeg lige tilføje at der er brugt et A4 ark



I mine gemmer fandt jeg dette ark - hvor der er klæbebagside på - jeg har købt den ved vores lille lokale hobbybutik (Godt Begyndt - som ligger i Silkeborg) hvor man ellers kan få fat i dem ved jeg egentlig ikke men her er et billede af hele arket - så er der nok nogen der siger nååå ja sådan en har jeg da også købt ;)

 

Når man har klistret æsken sammen - sætter man et bånd omkring den - man kan enten afslutte med en lille sløjfe eller så kan man som jeg har gjort her sætte et tag i båndet inden man binder sløjfen - det lille tag er også fra arket ..
Rigtig god fornøjelse :)

Lige lidt mere inspiration:






























 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar