tirsdag den 27. april 2010

Famile

Det er vist på tide jeg viser lidt af min dejlige familie - Jeg er i den lykkelige situation at mine børn er mega kreative allesammen - dette billede taler vist for sig selv
                                                                                     
Vi har også 5 dejlige hunde herhjemme
her er det en stor hund i en lille kurv 
Og en lille hund i en stor kurv
Når man så ikke kan tilegne sig plads i en kurv - indtager man den ene sofa - selv om man så skal ligge oveni hinanden
Vi har også en dejlig papegøje - han elsker at spise med ske - nogen gange er det svært at vende skeen rigtig men som regel lykkes det at få det hele med alligevel
Han plejer altid at smide skeen ud af buret men det er ikke lykkes for mig at få et billede af det .....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar