tirsdag den 27. april 2010

Kort

Her er lidt af de kort jeg har fået lavet i denne måned :

Jeg er startet ud med at lave baby kort det er ellers ikke noget jeg har lavet ret meget af - men er nok blevet lidt bidt af det -
Disse kort er lavet som et " Vi har lige fået en søn/datter" kort - vi sendte selv kort ud den gang vi fik vores børn - det var noget bedsteforældrene og vennerne synes var en rigtig god ide - for det kan være svært at huske det med vægt mål olign ...
I de små buksekort har jeg lavet det således at der er plads til at skrive meget - synes man ikke at man har lyst til at skrive så meget kan man bare klippe et stykke af papiret ...
Det sidste babykort har jeg set på nettet - jeg blev meget bjergtaget af dette kort - og lavede et nogenlunde ligesådan men også dette kort har jeg valgt at lave som et "Vi har fået søn/datter" kort ...
Efter babykortene måtte jeg så lige prøve at lave et par konfirmationskort -
inden i kortene har jeg som vist lavet så man kan vedhæfte penge i den ene side og skrive i den anden - man kan dog også vælge at klippe den side af hvor pengene skulle side og bruge det som et skrevet telegram/kort til konfirmanden ...
 Min kære mor ønskede at jeg skulle lave nogle etiketter hun kunne bruge på sine sylteglas - det gav mig ideen til disse kort ....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar